اختصاص یک امضاء پیش فرض در Outlook 2013

اگر شما بسیاری از ایمیل های خود را به همان شیوه ثبت نام می کنید، به راحتی می توانید یک امضا به طور پیش فرض از آن مشخص کرده و به طور خودکار به پیام های ایمیل و پاسخ های جدید وارد کنید و می توان به طور مستقیم در ویرایشگر امضا در outlook 2013 انجام شود.

ابتدا یک امضای جدید ایجاد کنید و شما همچنین می توانید امضا های متعدد برای هر یک از حساب ایمیل ایجاد و یک امضا به طور پیش فرض های مختلف برای هر حساب تعریف کنید. و یک پیام ایمیل جدید حساب خود را ارسال کنید، و امضا به طور خودکار تغییر دهید.

توجه: برای داشتن یک امضا به طور خودکار به پیام های ایمیل و پاسخ های جدید اضافه شده، شما باید یک امضا به طور پیش فرض تعیین شده در هر حساب ایمیل داشته باشید. اگر شما یک امضا می خواهید در هر حساب داشته باشید، می توانید یک امضا با یک فضا، یک توقف کامل، خط تیره، یا دیگر کارا کترهای عمومی ایجاد کنید.

برای اختصاص دادن امضای پیش فرض،به تب FILE بروید.

01_clicking_the_file_tab1در سمت چپ منو Options کلیک کنید.

02_clicking_options1پنجره Outlook Options باز می شود و در سمت چپ Mail را کلیک کنید.

03_clicking_mail1دکمه Signatures را کلیک کنید.

04_clicking_signatures1برای تغییر امضای پیش فرض برای یک حساب ایمیل، در E-mail account یک ایمیل پیش فرض انتخاب کنید ودر قسمت Replies/forwards برای امضای پیش فرض انتخاب کنید .

05_selecting_default_for_new_messagesو دکمه OK را کلیک کنید.

06_closing_options_dialogشما همچنین می توانید در Signatures  از پنجره پیام برای ایمیل ها و پیش نویس های جدید دسترسی داشته باشید.New Email در سربرگ صفحه اصلی و یا یک ایمیل  دوبار کلیک کنید و در پوشه پیش نویس برای دسترسی به پنجره پیام نیز کلیک کنید.

07_clicking_new_emailامضا در بخش عبارتند از پنجره پیام ایمیل جدید کلیک کنید و امضا (Signatures) از منوی کشویی انتخاب کنید.

08_accessing_signatures_dialog_from_new_messageدر ضمن چگونگی  به استفاده از ویژگی های ویرایشگر امضا بعدی، و سپس نحوه قرار دادن و امضاهای دستی تغییر، تهیه پشتیبان و بازیابی امضاها، و تغییر امضای خود را برای استفاده در ایمیل های متنی ساده آموزش خواهیم داد.

منبع:howtogeek

 

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*