اضافه کردن تعطیلات به تقویم شما در Outlook 2013

در صورت استفاده از ویژگی های تقویم در Outlook 2013 برای پیگیری جلسات و رویدادهای خود را به عنوان تولد و سالگرد ها را برای دوستان و خانواده ، شما ممکن است تعطیلات به تقویم نیز اضافه کنید.

به تب FLIE بروید.

01_clicking_file_tab1در سمت چپ منو Options را کلیک کنید.

02_clicking_optionsپنجره Outlook Options باز می شود در سمت چپ Calendar را کلیک کنید.

03_clicking_calendarدر پایین صفحه تنظیمات Calendar دکمه Add Holidays را کلیک کنید.

04_clicking_add_holidaysدر پنجره Add Holidays to Calendar لیست ایران وجود ندارد و برای همین یک کشور به نام آمریکا انتخاب کنید و دکمه OK را کلیک کنید.

05_selecting_locationsو پنجره تائید ظاهر می شود و دکمه OK را کلیک کنید.

06_holidays_were_added_dialogدر پنجره Outlook Options دکمه OK را کلیک کنید.

07_clicking_okحالا تقویم به Outlook اضافه شده است و موس را به Snap1 تقویم Outlook 2013 ظاهر می شود.

08_clicking_calendar_buttonبا تقویم می توانید تعطیلات را اضافه کنید و همچون تعطیلات در تقویم های دیگر مانند روز ، هفته کار ، هفته ، ماه نمایش می دهد.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*