اضافه کردن یک یادداشت به یک پیام ایمیل در Outlook 2013

ممکن است زمانی که شما می خواهید یک یادداشت به ایمیل اضافه کنید. شاید شما چیزی در مورد فرستنده و یا محتویات ایمیل  به یاد داشته باشید. راه های مختلفی برای اضافه کردن یک یادداشت به یک پیام ایمیل وجود دارد.

نکته: شما همچنین می توانید یک task جدید حاوی یک پیام ایمیل را دریافت می کند را ایجاد کنید. این بسیار مفید است که اگر شما نیاز به انجام کاری مربوط به ایمیل دارید.task ​​جدید تمام محتویات (به جز فایل پیوست) از ایمیل می باشد.

برای اضافه کردن یک یادداشت به یک پیام ایمیل  با راست کلیک بر روی آیکون پرچم در ستون پرچم برای این پیام که شما می خواهید یک یادداشت اضافه کنید. در منو Custom را کلیک کنید.

01_creating_a_custom_flagپنجره Custom باز می شود و شما می توانید یک یادداشت آماده ساخته شده در لیست کشویی انتخاب کنید.

02_entering_text_for_flagشما می توانید در custom یک یادداشت سفارشی کنید و تغییر بدهید و دکمه OK کلیک کنید.

03_custom_flag_textبر روی پیام دوبار کلیک کنید تا نمایش دهد.

04_custom_flag_in_messageشما همچنین می توانید اشاره گر را در خط موضوع پیام قرار داده و متن به آن اضافه کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

05_adding_a_note_to_the_subject_lineو دکمه YES را کلیک کنید.

06_save_changes_confirmationNote شما را به عنوان بخشی از خط موضوع پیام خود را از لیست پیام های ایمیل است نشان می دهد.

07_message_displaying_on_subject_lineشما همچنین می توانید یک یادداشت را در یک پیام ایمیل اضافه کنید. برای این کار، شما باید پیام را ویرایش کنید.بر روی این پیام را به باز کردن پنجره پیام دوبار کلیک کنید. در قسمت Move در منو Edit Message کلیک کنید.

08_selecting_edit_messageروی پیام کلیک کنید و Note پیام تایپ شده است.

09_entering_message_in_email_bodyو دکمه Yes کلیک کنید.

10_save_changes_confirmation_email_bodyشما می توانید نوت شما اضافه شده که اگر آن را به عنوان بخشی از اولین خط از body و نمایش داده شده در لیست پیام های ایمیل قابل مشاهده است را ببینید.

11_note_in_body_of_emailاستفاده از بخش یادداشت از outlook به ایجاد یک یادداشت جداگانه شما می توانید به یک پیام ایمیل ضمیمه کنید. در سمت راست Tasks سه نقطه ای نشان می دهد و Notes را کلیک کنید.

12_opening_notes_sectionNew Note را کلیک کنید و برای ایجاد آن New ltem یا Ctrl + N را کلیک کنید.

13_creating_a_new_noteمتن در Note را وارد کنید و دکمه X را کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

14_entering_text_into_a_noteبر روی پیام دوبار کلیک کنید که پیام  بر روی آن شما می خواهید به Note ضمیمه شده باشد.

15_note_inserted_into_emailبرای ذخیره تمام تغییرات دکمه Yes را کلیک کنید.

16_note_insertion_confirmationآیکون پیوست در لیستی از پیام های ایمیل به پیام اضافه شده است، نشان می دهد یک فایل پیوست در پیام وجود دارد.

17_note_attachment_on_messageهنگامی که شما یک یادداشت به یک پیام ایمیل به عنوان یک پیوست با استفاده از بخش یادداشت از outlook اضافه کردید،لازم نیست که Note اصلی نگه دارید. Note در حال حاضر با این پیام ذخیره می شود، و می توان از بخش یادداشت ها حذف شود.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*