وارد کردن فایل لیست پخش آیتونز برای پخش موزیک در ویندوز 8 و 8.1

اگر شما از فایل های آهنگ آیتونز که لیست پخش هستت استفاده می کنید و می خواهید در برنامه موزیک ویندوز 8 و 8.1 پخش کنید و نمی دانید چگونه این فایل لیست پخش در پخش موزیک ویندوز 8 و 8.1 وارد کنید و در ادامه با ما همراه باشید.

وارد کردن فایل لیست پخش آیتونز در ویندوز 8 و 8.1

در این روش شما نرم افزار آیتونز را ویندوز نصب کنید و در بخش ایکس باکس موزیک در منوی پایین سمت چپ import playlists ظاهر خواهد شد .

importاگر لیست پخش موزیک آیتونز دارید و میتوانید از ‘Import playlists’ لیست پخش را وارد کنید.

confirmimportحالا لیست پخش را وارد کردید شروع به اسکن می کند و لیست پخش موزیک نشان خواهد داد.

yourplaylistچند چیز شما باید بدانید که قبل از اینکه شما به وارد کردن لیست پخش شروع کردید. این برنامه به نظر می رسد در کتابخانه موسیقی بدون در نظر گرفتن که برنامه شما وارد لیست پخش می شود ، لیست پخش ، باید در کتابخانه موسیقی ذخیره می شود.

وارد کردن از یک کامپیوتر به دیگری

این روش با این فرض که شما در حال وارد کردن لیست پخش آیتونز از یک مک و یا از یک کامپیوتر قدیمی ( احتمالا ویندوز 7 یا ویستا ) را به یک کامپیوتر در حال اجرا ویندوز 8 کار می کند.

اگر شما ار مک وارد می کنید:

/Users/username/Music/iTunes/iTunes Library.xml

و فایل XML کپی می کنید.

و اگر از ویندوز 7 یا ویستا وارد می کنید:

Users\username\Music\iTunes\iTunes Library.xml

فایل XML را کپی می کنید.

بر روی کامپیوتر ویندوز 8 در حال اجرا است، باز کردن کتابخانه موسیقی، ایجاد یک پوشه iTunes و این فایل وجود دارد وارد کنید. شما هم اکنون می توانید لیست پخش با استفاده از همان روش بالا توضیح داده شد وارد کنید. لیست پخش در منوی پایین سمت چپ در بخش های مربوطه خود را نشان خواهد داد.

منبع:addictivetips

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*