وارد کردن چند تماس به Outlook 2013 از کارت مجازی تنها با فایل ( . VCF )

اگر شما از تماس های متعدد ذخیره شده در یک فایل VCF دارید، و شما سعی می کنید برای وارد کردن فایل  به outlook ، تنها اولین تماس وارد خواهد شد و این محدودیت وجود دارد که اجازه می دهد که شما تمام مخاطبین را از یک فایل VCF وارد کنید.

اول، شما باید فایل VCF به یک فایل CSV که می تواند به Outlook وارد شده تبدیل کنید. این با استفاده از پوشه تماس که از ویندوز ویستا در دسترس است انجام می شود. شما می توانید فایل VCF در پوشه مخاطبین و پس از آن به مخاطبین را به یک فایل CSV صادر کنید.

به تب FILE بروید.

01_clicking_file_tabدر سمت چپ منوی Open & Export را کلیک کنید.

02_selecting_open_and_exportImport/Export را کلیک کنید.

03_clicking_import_exportپنجره Import and Export Wizard باز می شود و Import from another program or file را انتخاب و دکمه Next را کلیک کنید.

04_import_from_another_programو Comma Separated Values را انتخاب و دکمه Next را کلیک کنید.

05_comma_separated_valuesدکمه Browse را کلیک کنید.

06_clicking_browseفایل .csv را انتخاب و دکمه OK را کلیک کنید.

07_selecting_csv_fileدکمه Next را کلیک کنید.

08_selecting_optionsContacts را انتخاب و دکمه Next را کلیک کنید.

09_selecting_contacts[zilla_alert style=”green”] توجه: دکمه نقشه یک جعبه محاوره ای است که اجازه می دهد تا شما را به مشخص که در فایل CSV مربوط به آن در Outlook باز می شود. نقشه برداری به طور پیش فرض معمولا کافی برای وارد کردن اطلاعات است. [/zilla_alert]

در پایان دکمه Finish را کلیک کنید.

10_clicking_finishهنگامی که فایل تماس وارد کردید آیکون در پایان صفحه نرم افزار Snap7 را کلیک کنید.

11_clicking_peopleشما اطلاعات تماس ذکر شده در پوشه Contacts مراجعه کنید. شما می توانید نمایش های مختلف از قبیل کارت کسب و کار ، در بخش مشخصات کنونی ازتب HOME انتخاب کنید.

12_contacts_in_outlookاگر شما از Outlook 2010 استفاده می کنید ، می توانید اطلاعات تماس به طور مستقیم از ویندوز پوشه contacts بدون صدور آنها را به یک فایل CSV . برای اولین بار وارد کنید.

منبع:howtogeek

 

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*