چگونه تماس تلفن را در آندروید ضبط کنیم؟

راه های زیادی واسه ضبط تماس و صدای آن در آندروید وجود دارد و شما می توانید با نرم افزار به راحتی تماس های گرفته شده را ضبط کنید و نام این برنامه آندروید boldbeast است که می توانید مکالمات هر دو طرف را ضبط کنید.

توجه:در مورد ضبط مکالمات دو طرف احتیاط عمل کنید.ضبط یک تماس تلفنی بدون آگاهی از یک یا هر دو طرف در برخی از کشورها غیر قانونی است.در کشورهای مانند استرالیا,هند,انگلیس,لتونی,نیوزیلند,رومانی,آلمان,فنلاند,دانمارک و آمریکا عمل ضبط مکالمات هر دو طرف ممنونع اعلام شده است و در مورد کشور ایران در عمل ضبط مکالمات دو طرف هنوز قانونی وجود ندارد و پس در استفاده آن احتیاط عمل کنید.ویکی پدیا

برنامه آندروید boldbeast را دانلود کنید.

برنامه را دانلود و اجرا کنید.در تصویر نشان می دهد شما برای ضبط تماس آن رو دکمه آن که در شکل زیر نشان میده را کلیک کنید و تماس آن ضبط می شود و هنگامی که می خواهید ضبط تماس آن متوقف کنید بازم بر روی دکمه کلیک و ضبط تماس آن قطع می شود.

650x366x01_call_recorder_manual_record_land.png.pagespeed.ic.wM-wU9bMrW

ما قصد داریم به برخی از گزینه های موجود در ضبط تماس ها نشان دهیم و برروی صفحه کلیک کنید و از منوی پاپ آپ Settings را کلیک کنید.

650x366x02_selecting_settings_in_call_recorder_land.png.pagespeed.ic.TUypVjGkbl

به طور پیش فرض، ضبط مکالمات در یک پوشه مخفی در حافظه داخلی در گوشی شما ذخیره می شود. و شما می توانید این را در تنظیمات تغییر دهید. برروی App Settings کلیک کنید.

650x366x03a_selecting_app_settings.png.pagespeed.ic.9hvuBY7aqG

در قسمت Clip Saving Folder یک پوشه مخفی هستت که فایل های ضبط مکالمات در آن ذخیره می شود و برای تغییر آن رو آن کلیک کنید.

650x366x03b_app_settings.png.pagespeed.ic._oX6ebqgEC

شما برای تغییر محل پوشه آن باید آدرس آخر پوشه یعنی BBRec را تغییر بدید و بعد از تغییرات دکمه OK را کلیک کنید.

توجه: شما باید مسیر دستی وارد کنید. اگر شما نیاز به پیدا کردن مسیر دارید، شما می توانید یک برنامه، مانند ES فایل اکسپلورر برای ایجاد یک پوشه در صورت نیاز و برای کپی کردن مسیر پوشه مورد نظر استفاده کنید.

650x366x03c_clip_saving_folder.png.pagespeed.ic.SBGap_npir

بعد، گزینه برای ثبت تماس ها را تغییر دهید.روی  Call Settings کلیک کنید.

650x366x03_settings_screen_land.png.pagespeed.ic.MykTtcMeHb

به طور پیش فرض، ضبط تماس به صورت خودکار آغاز می شود ضبط مکالمه زمانی که شما یک تماس و یا دریافت تماس بگیرید. اگر می خواهید به نوبه خود این ویژگی داشته باشید، بر روی  Auto Record Calls کلیک کنید.

650x366x04_call_settings_screen_land.png.pagespeed.ic.GNZSI2GKgx

در ضبط خودکار تماس های جعبه محاوره ای، برای خاموش قابلیت ضبط تماس به صورت اتوماتیک Disabled را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت خودکار ضبط تماس برای تماس های خاص و نه برای هر کس دیگر با استفاده از شامل لیست یا نه ضبط تماس برای تماس های خاص انجام بدید، اما این کار را برای هر کس دیگری با استفاده از محروم کردن لیست است.

توجه: ما سعی کردیم از این ویژگی استفاده کنیم، اما می تواند تماس های اضافه شده به این فهرست می کنید. این ممکن است در گوشی های مختلف  متفاوت کار کنند.

650x366x05_turning_off_auto_record_land.png.pagespeed.ic.wH97ZzaqUP

برای ضبط خودکار تماس ها آن به صفحه نمایش تنظیمات برگردید. گزینه مفید دیگر است که بخواهید Ask Before Save را انتخاب کنید. به طور پیش فرض، ضبط تماس به صورت خودکار موجب صرفه جویی در رکورد هنگامی که یک تماس به پایان می رسد. اگر می خواهید انتخاب کنید که آیا برای  رکورد ذخیره شود یا نه، در سمت راست  بر چک باکس Ask Before Save را انتخاب کنید.

650x366x06_ask_before_save_land.png.pagespeed.ic.N7nsVkTaZM

در آن پیغام ذخیره تماس می دهد و آیا می خواهید آن را انجام دهید و Yes را کلیک کنید.

650x366x07_save_call_recording_dialog_land.png.pagespeed.ic.S8o3VyYfUl

شما می توانید به طور مستقیم رکورد در ضبط تماس ها دسترسی داشته باشید . برای دسترسی به یک لیست از پرونده در بالای آن آیکون گوشی را کلیک کنید.

650x366x08_accessing_recordings_list_land.png.pagespeed.ic.t2ydzvSXaL

در عکس زیر لیستی از رکورد تماس ها نشان میدهد.

650x366x09_list_of_recordings_land.png.pagespeed.ic.nQYN3tWp6x

برای دسترسی به گزینه های اضافی برای ثبت، لمس آن نگه دارید و در یک رکورد تا Boldbeast ضبط کادر محاوره ای نمایش دهد. شما می توانید حذف، تغییر نام، و یا مشاهده جزئیات برای ثبت رکورد وشما همچنین می توانید یک یادداشت به یک رکورد اضافه کنید.

650x366x09a_boldbeasst_recorder_dialog.png.pagespeed.ic.w3uK22eSdC

در آغاز این مقاله، که شما می توانید ضبط مکالمات برای ضبط یادداشت های صوتی استفاده کنید. برای دسترسی به لیست از یادداشت شما ثبت شده، در بالای آن  آیکون میکروفون را کلیک کنید.

650x366x10_accessing_memos_land.png.pagespeed.ic.l14YVO3Uuj

لیست آن نشان میدهد .

650x366x11_list_of_memos_land.png.pagespeed.ic.Q3zoMdZamn

برای دسترسی به گزینه های اضافی برای یادداشت ها، لمس  نگه دارید در یادداشتی تا Boldbeast ضبط کادر محاوره ای نمایش دهد. شما می توانید حذف و یا مشاهده جزئیات برای ضبط خبرنگاری وشما همچنین می توانید یک یادداشت به یادداشت اضافه کنید.

650x366x11a_selecting_note.png.pagespeed.ic.SfMsoimdIS

در کادر Clip Note یک یادداشت اضافه کنید و OK را کلیک کنید.

650x366x11b_entering_note_for_memo.png.pagespeed.ic.dwNmq0KtCq

شما همچنین می توانید جزئیات بیشتر در مورد یادداشتی با انتخاب اطلاعات بر روی جعبه محاوره Boldbeast ضبط ها را ببینید. برای بستن کادر آن OK کلیک کنید.

650x366x11c_clip_details.png.pagespeed.ic.HeTJ2c_pps

Boldbeast  با یک دوره آزمایشی 7 روزه ضبط مکالمات انجام می دهد، اما شما باید برای آن در پایان دوره آزمایشی پرداخت کنید. در پایان 7 روز، رکورد، تنها می تواند 30 ثانیه طولانی مگر اینکه شما $ 9.95 پرداخت هزینه انجام دهید.

همچنین یک برنامه رایگان به نام هوشمند ضبط صوت خبرنگاری است که اجازه می دهد تا شما را به ضبط صداهای در خارج از گوشی انجام دهید. و برای ضبط تماس های تلفنی اگر شما بلندگو  فعال کنید و قادرید به ضبط انتهای دیگر تماس بگیرید. همچنین می تواند برای ضبط سخنرانی ها، آموزش، و بسیاری از اهداف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

325x289x12_smart_voice_recorder_top.png.pagespeed.ic.Rr38j1R0Gl

325x289x13_smart_voice_recorder_bottom.png.pagespeed.ic.ZFWlPVNZfE

به یاد داشته باشید، این مهم است قبل از استفاده ضبط تماس قوانین حاکم در کشور را بررسی کنید.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*