ایجاد گروه RSS برای ارسال /دریافت در Outlook 2013

اگر شما به صورت دستی به روز رسانی فید RSS انتخاب می کنید، یک راه برای انجام این کار بدون نیاز به ارسال و دریافت ایمیل خود در همان زمان وجود دارد. شما می توانید ویژه ارسال / دریافت برای فیدها گروه RSS ایجاد کنید.

توجه: اگر شما انتخاب می کنید لازم نیست که RSS خود به صورت خودکار به روز رسانی بشه، ایجاد جداگانه ارسال / دریافت برای فیدهای گروه RSS بسیار مفید است بنابراین شما می توانید آنها را هنگامی که شما می خواهید به روز رسانی شود.

برای شروع ایجاد یک گروه ارسال / دریافت، به تب File بروید.

01_clicking_file_tab1در منوی سمت چپ Options را کلیک کنید.

02_clicking_options1در سمت راست پنجره دکمه Send/Receive کلیک کنید.

04_clicking_send_receiveبرای ایجاد ارسال/دریافت دکمه New را کلیک کنید.

05_clicking_newدر پنجره Send/Receive Group Name روی کادر نام “RSS Feeds On Demand Only,” وارد کنید.

06_naming_new_send_receive_groupدر سمت چپ پنجره ایکون RSS را کلیک کنید و Include RSS Feeds in this Send/Receive group را تیک بزنید .

07_only_including_rss_feeds_in_groupتوجه: اگر شما می خواهید به ارسال / دریافت جداگانه برای هر یک از خوراک RSS یا گروه خاص RSS با هم ایجاد کنید، شما می توانید در بخش Feeds هریک از فیدها تیک ها را بزنید یا نزنید و اگر تصمیم انجام این کار دارید ممکن است یک نام مناسب برای هر یک از ارسال / دریافت گروه برای فیدهای RSS را مشخص کنید.

حالا دکمه Ok را بزنید.

08_selecting_feedsاطمینان حاصل کنید که در Send/Receive group ارسال/دریافت جدید ایجاد کردید. تمام گزینه های زیر تنظیم برای بخش گروه  انتخاب و روی Close کلیک کنید. این گروه مانع از به روز شدن زمانی که شما روی ارسال / دریافت را فشار می دهید تا بازیابی ایمیل انجام دهد.

حالا دکمه Close را کلیک کنید.

09_turning_off_optionsدر پنجره Outlook Options دکمه OK را کلیک کنید.

10_closing_options_dialogبرای به روز رسانی دستی فیدهای RSS به تب Send / Receive بروید.

11_clicking_send_receive_tabدر منوی Send/Receive Groups بر روی RSS جدید کلیک کنید.

12_updating_rss_feeds_send_receive_groupشما می توانید، نام و یا حذف هر گونه ارسال / دریافت گروه ها را ایجاد می کنید با دسترسی به دریافت / ارسال دوباره تغییر دهید.

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*