دانلود فایرفاکس 29 برای دسکتاپ و آندروید+ نقد و بررسی

فایرفاکس 29 یک به روز رسانی بزرگ برای کاربران که با آن مرورگر برای مرور اینترنت استفاده می کند. Austalis فقط زیبا نیست بلکه آن را بیشتر از حداقل که فایرفاکس تا به حال بوده است. دیگر ویژگی های جدید بر روی دسکتاپ و موبایل شامل نام تجاری گزینه های سفارشی سازی جدید برای دکمه های که در نوار منو است، فایرفاکس همگام سازی که در حال حاضر منحصرا از طریق حساب فایرفاکس راه اندازی و دکمه گیرنده جدید برای بوک مارک ها ظاهر می شود اضافه شده است . توسعه دهندگان دریافت ویژگی های جدید بیش از حد با اجرای type=”number”> <input و type=”color”> <input در هر دو دسکتاپ و اندروید اضافه کردند. علاوه بر این گزینه های به اشتراک گذاری جدید، و گزینه های سفارشی سازی برای پانل های خانه معرفی شده است.

ff2فایرفاکس 29 در دسکتاپ

Australis براق است . گوشه زبانه اند گرد شده است و به نظر می رسد شبیه به کروم هستت. یک دکمه جدید برای دسترسی به گزینه های فایرفاکس و زبانه دوخته وجود دارد. و سه دکمه جدید نوار به شما امکان دسترسی به zoom, cut/copy/paste options, sync, developer tools و بیشتر میدهد.

australisگزینه های سفارشی سازی

با منوی جدید برای دسترسی به ابزار و گزینه های فایرفاکس ، همچنین یک راه تازه ای برای آنها را به دلخواه وجود دارد. راه های قدیمی -بر روی نوار زبانه کلیک و در پایین Customize را  کلیک کنید. شما می توانید باتنظیم مجدد که ابزار شما را در گزینه های منو و همچنین مشاهده کنید که دکمه ای به نظر می رسد که در کنار نوار URL است. همچنین یک دکمه کوچک برای show/hide نوار عنوان وجود دارد.

CustomizeFirefoxچه جالب توجه این است که فایرفاکس تصمیم گرفته است که یک دکمه خروج در منوی گزینه را معرفی کند.(کاش دکمه راه اندازی مجدد نیز وجود داشت)

exitfirefoxبوکمارت ها و دکمه بوکمارت

دکمه بوکمارت در نوار URL قرار گرفته است . و در کنار آن یک دکمه جدید که به شما امکان دسترسی به بوک مارک های خود را جفت می شود را می دهد نوار نشانک ها هنوز هم وجود دارد و شما می توانید در صورتی که در آن شما می خواهید برای دسترسی به بوک مارک دکمه جدید آن را در موقعیتی که به همان اندازه آسان برای دسترسی به آن را فعال کنید.

bookmarksبدون افزودنی ها بیشتر نوار فایرفاکس

فایرفاکس 29 نوار افزودنیها را از بین برده است . دکمه ها اضافه شده توسط افزودنیها در کنار نوار URL قرار می گیرد. از کجا به این معنی است که فضای کمتری برای این دکمه ها وجود دارد ، که آن را به معنای یک رابط تمیز کننده نامید.

گیم پد API نهایی و پیش فرض فعال است

API گیم پد به کاربران امکان می دهد بازی های تخت وب را با یک کنترل استاندارد ایجاد کند. API نهایی شده است و در حال حاضر به طور پیش فرض فعال است.

gamepadAPIفایرفاکس 29 برای آندروید
گزینه های بیشتر به اشتراک گذاری

هنگامی که شما بر روی دکمه اشتراک گذاری در منوی گزینه ها share می کنید، شما می توانید یک لیست بزرگ تر از گزینه های به اشتراک گذاری را ببینید.

Snap1سفارشی کردن و پنهان کردن پانل های صفحه اصلی

زبانه ای که شما می ببینید زمانی که شما با کش رفتن در یک تب جدید در فایرفاکس در حال پانل های خانه نامیده می شود. پانل های خانه اینه که شما می توانید بین کش رفتن ، History, Top Sites, Bookmarks, و Reading . با به روز رسانی ، شما می توانید به مخفی کردن هر یک از پانل و پانل را به طور پیش فرض انتخاب کنید.

Snap2فایرفاکس همگام سازی – آندروید و دسکتاپ

همگام فایرفاکس در حال حاضر کار به طور انحصاری از طریق یک حساب فایرفاکس است که برای زمانی که شما برای اولین بار مجموعه ای همگام ثبت نام کردید. شما می توانید بوک مارک ها، کلمات عبور ، تاریخ، زبانه ها، و غیره بین هر تعداد از رومیزی و دستگاه های تلفن همراه همگام سازی کنید.

Snap3فایرفاکس 29 ویژگی هایی برای توسعه دهندگان – آندروید و دسکتاپ

هر دو فایرفاکس برای دسکتاپ و اندروید برای رنگ و تعداد انواع ورودی انجام داده اند پشتیبانی می کند. این به شما اجازه توسعه دهندگان پیاده سازی یک ویجت جمع کننده رنگ می دهد.

شما می توانید آخرین انتشار نسخه فایرفاکس 29 را ببینید.لینک

دانلود مرورگر فایرفاکس 29

منبع:addictivetips

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*