دانلود کنید:ویدئوی پیش نمایش ویندوز8.1

دوستان من…

امروز یک پیش نمایش ویندوز8.1 از آپارات در سایت وایرناب می زارم که در این ویدئو امکاناتی که مایکروسافت در ویندوز8.1 اعمال کرده است و شاید به استقبال کاربران روبه رو بشه .

مایکروسافت ویندوز8 اولیه در آبان ماه سال 1391 برای کابران خارجی و شرکتی عرضه کرد و بعد از یک ماه با استقبال سرد کاربران از ویندوز8 روبه رو شد که مهم ترین آن حذف دکمه استارت از ویندوز بود که خبری بدی برای کاربران بود و بعضی از امکانات در ویندوز8 اولیه چندان جالب نبود نظیر :تم ویندوز8 که میزان درخشندگی آن بسیارپایین است و ویندوز7 که شما در حال استفاده هستید می ببینی که تم های ویندوز7 بسیار زیباتر و درخشنده تر از تم های ویندوز 8 است …خلاصه بیشتر از این درباره ویندوز8 اولیه که قبلا عرضه شده نمی توانم توصیح بدم…خب بگذریم…

برخی امکانات ویندوز8.1(ویندوز بلو):

به گفته مایکروسافت نسخه جدید ویندوز به صورت پیشفرض از سیستم انتقال بی سیم تصویر Miracast پشتیبانی می کند. این سیستم به شما اجازه خواهد داد تا تصویر کامپیوتر یا تبلت تان را به صورت بی سیم روی یک نمایشگر دیگر مانند تلویزیون بیاندازید و در واقع رقیبی برای سیستم AirPlay mirroring اپل به شمار می آید.

از طرف دیگر کنسول بازی ایکس باکس وان مایکروسافت هم از این فناوری پشتیبانی می کند و این به این معنی است که می توان به راحتی تصویر لپ تاپ را به صورت بی سیم و با کمک این کنسول روی تلویزویون منتقل کرد. البته برای این کار لازم است که دستگاه ویندوزی شما از پشتیبانی این فناوری برخوردار باشد.

امکانات جدید دیگر شامل پرینت مستقیم از طریق ان اف سی و وای-فای است. امکان به اشتراک گذاری اینترنت از طریق این سیستم عامل برای دیگر گجت ها نیز فراهم شده ( تتر کردن )

از تعدادی بهبودهای امنیتی و امکانات مختلف برای کاربران سازمانی هم صحبت شده که اگر همه اینها را کنار هم بگذاریم متوجه می شویم که تغییرات ویندوز 8.1 به ظاهر خلاصه نشده و مایکروسافت قصد دارد امکانات ریز و درشت زیادی به آن اضافه کند تا بالاخره راهی برای راضی کردن کاربران بیشتر برای استفاده از این سیستم عامل پیدا کند.

ویدئوی پیش نمایش ویندوز8.1(ویندوز بلو):

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*