سازماندهی لیست کامل نرم افزار بر روی ویندوز 8

organized-all-apps-list

در ویندوز 8  به سختی وادار می کند تا برنامه های منوی شروع  “All Apps” لیست کند. بسیاری از برنامه ها  به درستی  برای  لیست تمام نرم افزار خود را با کلید های میانبر های بی فایده برای کمک به فایل ها، وب سایت ها، و  uninstallers را پر کند.

در ویندوز 8.1، شما قادر خواهید بود به روی دکمه Start لیست کامل نرم افزار به طور مستقیم باز کنید، به طوری که به خوبی لیست سازماندهی شده همه نرم افزار بسیار مفید خواهد بود.

حذف یک میانبر

برای حذف یک میانبر برروی یک میانبر برنامه کلیک راست کرده و در پایان نوار Open File Location را کلیک کنید.

delete-all-apps-shortcutویندوز به طور خودکار پوشه منوی Start است که  این میانبر باز شود. نگران نباشید، حذف میانبرهای که شما می خواهید هر فایل دیگری  را حذف کنید.

کلید های میانبر دو پوشه مختلف دارد که  یک سیستم گسترده است،  که یکی از تنها حساب کاربری خاص خود است. اگر میانبر در پوشه منوی شروع سیستم گسترده ای قرار گرفته است، شما باید یک UAC  ایجاد کنید که قبل از اینکه شما می توانید آن را حذف کنید. در میانبر نیز از منوها شروع هر حساب کاربری ویندوز بر روی کامپیوتر حذف کنید.

remove-all-apps-shortcutsهنگامی که شما  صفحه شروع خود برگردید، خواهید دید که کلید های میانبر های پاک شده از لیست برنامه های شما از بین رفته است. این فرآیند به اندازه کافی تکرار کنید و شما می توانید لیست نرم افزار ها را کوتاه تر کنید.

no-useless-shortcuts-in-apps-listشما میتوانید به راحتی  کلید های میانبر به وب سایت ها و کمک به فایل های شما باز می شود را حذف کنید، و همچنین سریع تر کلید های میانبر را حذف کنید.

شما معمولا می توانید در هر برنامه در لیست همه نرم افزار را راست کلیک وuninstall  در ویندوز 8 را انتخاب کنید. اگر شما نمی توانید، می توانید uninstall  آن برنامه در کنترل پنل ویندوز انجام بدهید.

سازماندهی کلید های میانبر نرم افزار دسکتاپ

فروشگاه ویندوز برای شروع میانبرهای منو در دو مکان مختلف قرار دارد، شما دو پوشه مختلف را تغییر دهید تا منوی استارت را سازماندهی کنند.

شما می توانید  پوشه ها را  راست کلیک کرده و Open File Location را کلیک کنید تا محتوا پوشه را پیدا کنید . و همچنین می توانید این دو پوشه را در مکان های زیر پیدا کنید:

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs

C:\Users\NAME\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs

 فقط این پوشه ها را در هر ساختار فایل دیگر را مدیریت می کند. برای مثال، ممکن است شما بخواهید تمام Utilities را  به یک دسته Utilities قرار بدهید. برای انجام این کار،  یک پوشه جدید به نام Utilities  ایجاد کنید و با قرار دادن کلید های میانبر ، میانبرهای موجود را حذف کنید.

organize-apps-list-folderکلید های میانبر شما را در یک پوشه قرا ر بدهید ظاهر خواهد شد با هم تحت یک عنوان با عنوان پوشه طبقه بندی شده است.

categorized-desktop-apps-on-windows-8اگر شما کلید های میانبر در سطح بالا پوشه منوی Start قرار بدهید، به نظر می رسد در آمیزه با برنامه های  شما را نصب کرده اند.

top-level-desktop-app-shortcutمیانبر ها می توانند مانند هر فایل دیگری تغییر نام داد، به طوری که شما می توانید به سادگی راست کلیک کنیدو shortcut را کلیک کنید ، آن را تغییر نام دهید، و نام خود را در لیست همه ی نرم افزارها تغییر خواهد کرد.

اضافه کردن کلید های میانبر سفارشی

برای اضافه کردن یک میانبر برای دسترسی به نرم افزار دیگری شاید یک برنامه قابل حمل یا هر نوع دیگری از برنامه ای است که به راحتی میانبر اضافه کرد .

اول، لیست تمام برنامه های خود باز کنید و راست کلیک کنید shortcut را کلیک کنید ، وOpen File Location را کلیک کنید.

شما خواهید دید که پوشه منوی استارت ظاهر می شود. شما هم اکنون می توانید شما هر میانبررا به این پوشه اضافه کنید. اگر شما یک فایل exe. را، بر روی فایل های exe راست کلیک کرده و Copy را انتخاب کنید. در پوشه منوی Start کلیک راست کنید و Paste را انتخاب کنید و شما یک میانبر دریافت کنید.

add-custom-shortcut-to-all-apps-list اگرمیانبر را در هر نقطه قرار دهید  برای مثال، ممکن است بخواهید برای ایجاد یک پوشه جدید و محل آن را وجود دارد.میانبر خواهد شد و سپس در بخش خود را طبقه بندی می شوند، مانند دیگر میانبرهای برنامه کاربردی دسکتاپ می باشد.

custom-shortcut-in-all-apps-listحذف نرم افزار

هیچ راهی برای حذف کامل تمام برنامه های ویندوز فروشگاه  وجود ندارد. همه صفحه نرم افزار فقط فهرستی از تمام برنامه ها نصب شده است.

برای حذف برنامه کلیک راست کرده و uninstall را کلیک کنید.

remove-modern-app-from-all-apps-list

تغییرات را فعال کنید

گاهی اوقات ممکنه چنین تغییراتی انجام ندهد و حتی برای شروع مجدد پروسه Explorer.exe بروز رسانی انجام نمی دهد. برای حل این مشکل، وارد شده و به عقب برگردید و دوباره وارد شوید ممکن است برای انجام این کارچنین تغییراتی انجام نشده است .

sign-out-of-windows-8

منبع:howtogeek

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*