عملکرد آنتی ویروستان را خودتان آزمایش کنید!

اگر به دنبال این هستید که از نحوه واکنش و کارکرد آنتی‌ویروس خود در مواجهه با ویروس‌ها خبر‌دار شوید، نیازی نیست ‌خود را با ریسک ‌‌آزمون با یک فلش آلوده یا نمونه‌های خطرناک روبه‌رو سازید. در هر سطحی از تجربه این ابزار برای شما طراحی شده است.

این فایل به سه نوع متنی یا txt و Com و Zip موجود است که نسخه Zip آن در دو سطح فشرده‌سازی وجود دارد و برای تست عملکرد آنتی ویروس در برخورد با فایل‌های آرشیو فشرده شده حاوی ویروس است.

اگه می خواهید عملکرد آنتی ویروس یا هر آنتی ویروسی آزمایش کنید ابتدا یک فایل TXT را بسازید.

حالا این این نوشته که حاوی ویروس است در نوت پد کپی کنید با فایل TXT  ذخیره کنید و حالا فایل را ساختید و می‌توانید با تغییر پسوند فایل از txt به com آن را تبدیل به فایل اصلی DOS کنید.

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*

خب…

شما این فایل ویروسی ساختید آنتی ویروس کلا هر آنتی ویروسی در اولین واکنش آن به صورت سریع این ویروس شناسایی و سپس حذف می کند و این واکنش نشان می دهد که آنتی ویروستان  در برابر هر ویروسی خوب عمل می کند …

در کامپیوتر خودم از آنتی ویروس ایرانی پادویش حدود 4 ماه است استفاده می کنم و این فایل ویروسی با پادویش تست کردم و وقتی که در حال ساخت ویروس هستم و فایل ویروس را ذخیره می کنم دیدم آنتی ویروس پادویش اجازه ذخیره فایل ویروس را نمی دهد و سریع این فایل را پاک می کند.

اینم از عکس شناسایی بدافزار توسط آنتی ویروس ایرانی پادویش:

Snap4امیدوارم مورد پسند واقع بشه!

درباره‌ رایموند

۲ نظر

  1. سلام داداش این ویروسو که بیخود ترین انتی ویروس ها هم پیدا میکنند :)

    • با سلام…همه ی آنتی ویروس ها پیدا می کند ولی دو تا از آنتی ویروس های بی خود که توی سایت virustotal که آنتی ویروس ByteHero و Malwarebytes که نتوانسته این ویروس را شناسایی کند…می توانید به این سایت سر بزنید لیستی از انتی ویروس های مطرح ببینید:virustotal

      باتشکر
      رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*