معرفی ویژگی جدید Chrome 35 برای دسکتاپ و آندروید

کروم 35 با پشتیبانی از ورودی بیش لمسی،و همچون ویژگی های جدید جاوا اسکریپت و الحاقات و API های جدید نیز اضافه شده است. کروم 35 برای آندروید در حال حاضر پنجره های متعدد پشتیبانی می کند. برای تمام دستگاه های دیگر ، نسخه جدید پشتیبانی از تمام صفحه پخش ویدئو با کنترل های HTML و زیر نویس ، و یک برگه واگرد بسته جدید نیز اضافه شده است.

chrome-new-featuresکروم 35 – دسکتاپ
کنترل توسعه بیش از ورودی لمسی

کروم 35 کنترل لمسی عمل CSS را برای توسعه دهندگان می دهد و توسعه دهندگان قادر خواهد بود به تعیین یک عمل های مختلف و یا یک پیش فرض برای چرخ ماوس غیر فعال کند.

رابط های برنامه کاربردی برنامه های جدید / فرمت

کروم 35 با برخی از امکانات و API های جدید پشتیبانی  می کند. شما می توانید یک لیست از رابط های برنامه کاربردی به تازگی پشتیبانی شده را مشاهده کنید.

لینک

کروم 35 – آندروید
پشتیبانی از زیرنویس و کنترل HTML 5

کنترل های جدید پخش ویدئو تا فضای بسیار کمتر بر روی صفحه نمایش از آنهایی که قدیمی هستند و کروم هم اکنون از زیرنویس پشتیبانی می کند. این به این معنی که اگر یک ویدیو با زیرنویس های جاسازی شده به عنوان یک فایل SRT آپلود شده است ، کاربران قادر خواهند بود صفحه نمایش خود زیر نویس را ببیند .

full-screenبازگرداندن زبانه بسته شده

بازگرداندن زبانه بسته یکی از ویژگی های است که فقط ساده تعجب آور است که در آن وجود دارد .هنگامی که شما یک تب بستید، در پایین یه پیغام برای آگاه سازی میاد که شما می توانید با کلیک بر Undo تب ها را برگردانید.

undo-close

برای آشنایی با جزئیات بیشتر ویژگی های جدید به وبلاگ زیر بروید.

لینک

منبع:addictivetips

درباره‌ رایموند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*